Lycée Jacques Cartier

Lycée Jacques Cartier, enseignement général, technologique et professionnel, à Saint-Malo en Bretagne.

OVERVIEW

The site lyceejacquescartier.fr currently has a traffic ranking of zero (the lower the better). We have crawled twenty pages within the site lyceejacquescartier.fr and found zero websites referencing lyceejacquescartier.fr. We have found one social web accounts retained by lyceejacquescartier.fr.

LYCEEJACQUESCARTIER.FR TRAFFIC

The site lyceejacquescartier.fr has seen a alternation levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for lyceejacquescartier.fr

Traffic ranking (by month) for lyceejacquescartier.fr

Traffic ranking by day of the week for lyceejacquescartier.fr

LINKS TO LYCEEJACQUESCARTIER.FR

WHAT DOES LYCEEJACQUESCARTIER.FR LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of lyceejacquescartier.fr Mobile Screenshot of lyceejacquescartier.fr Tablet Screenshot of lyceejacquescartier.fr

LYCEEJACQUESCARTIER.FR SERVER

We detected that the main page on lyceejacquescartier.fr took eight hundred and fifty-four milliseconds to come up. Our crawlers could not discover a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
213.186.33.17

FAVICON

SERVER SOFTWARE

We discovered that this website is implementing the Apache server.

Lycée Jacques Cartier

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site lyceejacquescartier.fr states the following, "Enseignement général, technologique et professionnel." I noticed that the website said " CAMPAGNE DE DEMANDE DE BOURSE DE LYCEE." They also stated " Pour lannée scolaire 2018-2019 du 3 avril au 20 juin 2018. Consultez longlet Secrétariat Scolarité - rubrique bourses. CHANGEMENT CALENDRIER VACANCES DE PRINTEMPS 2018 . Les vacances débuteront le mercredi 25 avril 2018 après la classe. Reprise des cours le lundi 14 mai 2018 au matin." The meta header had Lycée as the first keyword. This keyword was followed by Lycée Jacques Cartier, Saint-Malo, and St-Malo which isn't as important as Lycée. The other words the site used was St Malo. Bretagne is also included but could not be viewed by search engines.

SEE MORE WEBSITES

Lycée Jacques Monod

Lycée Jacques Monod à SAINT JEAN DE BRAYE. Résultats des examens pour la session 2016. Vous aimez les SCIENCES et les TECHNIQUES alors préparez ici au lycée Jacques Monod un Bac S. Semaine de la Fête Lycéenne des Arts et de la Culture. Les élèves pique-niquent actuellement sur la plage de sable fin de Swansea. PRESENTATION DU LYCEE JACQUES MONOD.

Lycée J.Amyot - PageAccueil

Saisie et consultation des résultats scolaires. Du Lundi 31 août 2015 au Jeudi 03 septembre 2015. Le Jeudi 16 juillet 2015.

Lycée des métiers de la vente et de la gestion administrative

De la Vente et de la Gestion Administrative. Le contenu de la formation. VISIO CONFERENCE AVEC LA PATROUILLE DE FRANCE. Les DUT après le Bac Pro.

Lycée Jaufré Rudel

Lycée Général et Technologique de Blaye. Nous sommes bien arrivés et nous avons bien profité du centre ville historique sous un soleil radieux. Nous avons tous regagné nos familles afin de passer une agréable soirée et une nuit de repos bien méritée. Menus de la semaine du 3 avril au 6 avril. Menus des lycées semaine 14. Jeudi 15 mars, l.